×

Elsősorban amennyire a körülmények engedik félre kell húzódni az autóval, hogy minél kevésbé zavarjuk a forgalmat, autópályán a leállósáv a megfelelő. Autópályán az autómentő kiérkezéséig ajánlott a szalagkorlát mögött tartózkodni láthatósági mellénybe, de biztonságosabb a szalagkorlától is eltávolodni 10 - 20m-re és ott várakozni. Majd ezek után kell értesíteni a Villám autómentő ügyfélszolgálatát, akik a lehető legrövidebb időn belül a helyszínre küldik az autómentő járművet, és megkezdik a mentést. Nem érdemes az autómentő megérkezését követően sem a szalagkorlát belső oldalára átmenni, a mentés végző személynek nincs szüksége segítségre, a bajba jutott autós a szalagkorlát belső oldalán pedig csak fölösleges többlet kockázatot vállal. A családtagokat kérjük minden esetben maradjanak a szalagkorlától távoli területen, s a mentés végig ott várakozzanak.

Megkell mondani az adott gépjármű márkáját, típusát, ha sérült az autó akkor meg kell nézni, hogy a futómű mennyire sérült ez ránézéssel könnyen megállapítható. Ezek után az eset helyszínét kell tisztázni. Érdemes a telefonszámot is egyeztetni, amin kapcsolatba lehet lépni, illetve a telefon töltöttséget is minden esetben ellenőrizzük le.

Érdemes közölni, hogy a telefonáló helyszínen marad vagy ott tartózkodik esetleg megbízásból telefonál, vagy a helyszínen van, de onnan esetleg elkíván távolodni a közeli benzinkútra, buszmegállóba, segítő ismerős autójába mert olyan időjárási helyzet van, ami ezt indokolja és lehetőség is van védetteb helyre húzódni. 

Autómentésnek hívunk minden olyan esetet, mikor az autó menet közben vagy akár álló helyzetben is meghibásodik (például elektronikai hiba, váltó hiba, hengerfej hiba, futómű sérülés, eltörik a rugó, elektromos autók esetében lemerül az akkumulátor, defekt stb.) és a gépjármű tulajdonosa nem tudja folytatni az útját és azonnali segítséget kér a Villám autómentős vállalkozástól.

Megkell mondani az adott gépjármű márkáját, típusát, ha sérült az autó akkor meg kell nézni, hogy a futómű mennyire sérült ez ránézéssel könnyen megállapítható. Ezek után az eset helyszínét kell tisztázni. Érdemes a telefonszámot is egyeztetni, amin kapcsolatba lehet lépni, illetve a telefon töltöttséget is minden esetben ellenőrizzük le.

Érdemes közölni, hogy a telefonáló helyszínen marad vagy ott tartózkodik esetleg megbízásból telefonál, vagy a helyszínen van, de onnan esetleg elkíván távolodni a közeli benzinkútra, buszmegállóba, segítő ismerős autójába mert olyan időjárási helyzet van, ami ezt indokolja és lehetőség is van védetteb helyre húzódni. 

Az autómentés díja a legtöbb autómentésnél kilométer/forint elszámolás alapján történik. A díj számítása során nem csak a meghibásodás helyétől a lerakás helyszínéig tart az elszámolás, hanem az autómentő állomástól az elakadás helyszínére történő kiérkezés díját is magában foglalja. Mikor autómentőt hívunk, akkor ezeket érdemes tisztázni, mielőtt meglepetés ér minket az autómentés díjának rendezése során.
Az autószállítást sokan összekeverik az autómentéssel. Az autószállításkor egy előre megbeszélt időpontban elmegyünk a gépjárműért és elszállítjuk a megrendelő által kért helyre.  A legtöbb esetben forgalomból kivont gépjárművek szállításánál szokták kérni ezt a szolgáltatást
×

Autómentés

Elakadt? Lerobbant? Balesetezett? Villám Autómentés +36 20 417 9029